miercuri, 21 martie 2012

De acord cu Dumnezeu

"Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte si sa dea inletepciune in neprihanire" (2 Timotei 2:16)


Tu spui...
Dumnezeu spune...
Este imposibil....

“...ce este cu neputinta la oameni,
este cu putinta la Dumnezeu”
(Matei 18:27
Sunt obosit....
“dar cei ce se incred in Domnul isi innoiesc
Puterea, ei zboara ca vulturii; alearga si nu
obosesc, umbla si nu ostenesc.”
 (Isaia 40:31)
Nimeni nu ma iubeste....
“Te iubesc cu o iubire vesnica...”
 (Ieremia 31:3)
Nu pot merge mai departe....
“Harul Meu iti este de ajuns...”
(2 Corinteni 12:9)
Nu stiu ce sa fac....
“Recunoaste-L in toate caile tale si El iti va
Netezi cararile.”
(Proverbe 3:6)
Nu pot....
Poti totul in Hristos
Nu merita...
spune “sa nu obosim in facerea binelui, caci
la vremea potrivita vom secera”
Nu ma pot ierta...
Poti, fiindca Eu te-am iertat (Efeseni 4:32)
Oare ce voi face....??
El spune “Eu voi ingriji de toate nevoile tale”
(Filipeni 4:9)
Mi-e frica....
Eu nu ti-am dat “un duh de frica, ci de putere,
de dragoste si de chibzuinta.”
(2 Timotei 1:7)
Nu pot rezolva problema aceasta....
“Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, si
El te va sprijini.”
(Psalmul 55:22)
Nu am suficienta credinta....
Eu iti voi da credinta
Nu sunt destul de destept....
Iti voi da intelepciune
Sunt singur....
Nicidecum n-am sa te las, nu nici un chip nu te
voi parasi” (Evrei 13:5)

0 commenti:

Trimiteți un comentariu