sâmbătă, 19 februarie 2011

Teama de faliment


            Cu toate fricile și anxietățile noastre predate lui Dumnezeu, și cu energiile angajate în ajutorarea constructivă a celorlați, suntem acum în măsură să luăm fricile și îngrijorările una cât una, și să le biruim privindu-le drept în față. (12) Uită-te la cele mai rele temeri ale tale pe rând, luându-le una câte una. Poți îndrăzni să te uiți acum la ele deoarece te-ai uitat deja la Hristos, și știi că toate temerile acestea au urmări. Poți îndrăzni să te uiți acum la ele, deoarece te-ai uitat deja la Hristos și știi că toate temerile acestea au urma piciorului Fiului lui Dumnezeu pe grumazul lor. Ele sunt pe jumătate înfrânte prin El, și sunt total înfrânte când accepți realitatea înfrângerii lor și acționezi pe bază acestei realități.
            (a) Teama de faliment. Un mare număr de oameni trec prin viață în cătușele succesului. Le este îngrozitor de frică de faliment. De ce se tem de eșec? Lui Isus i-a păsat prea puțin de succes sau de eșec. Povestea lui Isus este povestea unui aparent faliment: respins de propriul popor și răstignit de romani, El a sfârșit pe cruce. O credință care are în centrul ei o cruce nu poate fi o credință care se închină succesului. Eu nu trebuie să am succes, trebuie sa fiu doar la cel mai înalt nivel posibil- succesul și eșecul sunt în mână lui Dumnezeu. În drum spre India, m-am oprit odată în Anglia și am spus acolo: "M-am lecuit de romantismul misionar. Știu acum ce mă așteaptă. Dacă mi-ați spune că mă întorc în India că să înfrunt acolo doar dispreț și eșecuri, și că nu voi mai avea niciun rod, v-aș spune: este o  problemă secundară. Eu am o chemare de la Dumnezeu să plec în India și singura mea datorie e să ascult de chemarea aceasta; succesul sau eșecul nu sunt de compentența mea, ci numai ascultarea." Făcusem afirmația această într-o adunare și îndată un predicator a venit în față și mi-a spus: "Toată viața am fost prins în cătușele succesului; am privit totul din punct de vedere al succesului. Dvs. m-ați descătușat de cea mai mare tensiune a vieții mele. Singura mea datorie este să ascult. Mulțumesc lui Dumnezeu!"
            "Înainte, pe cale, se află un leu", zice frica. Dar când mergi drept înainte spre leul fricii, se dovedește că el nu este altceva decât un șoarece al realității. Să presupunem că vei falimenta. Dar oare va fi chiar așa de teribil? A nu fi încercat este un faliment și mai mare.

1 commenti:

L1ahim spunea...

Isaia 55

1. Voi toti cei insetati, veniti la ape, chiar si cel ce n-are bani! Veniti si cumparati bucate, veniti si cumparati vin si lapte fara bani si fara plata!

2. De ce cantariti argint pentru un lucru care nu hraneste? De ce va dati castigul muncii pentru ceva care nu satura? Ascultati-Ma, dar, si veti manca ce este bun, si sufletul vostru se va desfata cu bucate gustoase.

3. Luati aminte si veniti la Mine, ascultati, si sufletul vostru va trai: caci Eu voi incheia cu voi un legamant vesnic, ca sa intaresc indurarile Mele fata de David.

4. Iata, l-am pus martor pe langa popoare, cap si stapanitor al popoarelor.

5. Intr-adevar, vei chema neamuri pe care nu le cunosti, si popoare care nu te cunosc vor alerga la tine, pentru Domnul Dumnezeul tau, pentru Sfantul lui Israel, care te proslaveste."

6. Cautati pe Domnul cata vreme se poate gasi; chemati-L cata vreme este aproape.

7. Sa se lase cel rau de calea lui, si omul nelegiuit sa se lase de gandurile lui, sa se intoarca la Domnul care va avea mila de el, la Dumnezeul nostru care nu oboseste iertand."

8. "Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul.

9. Ci cat sunt de sus cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre si gandurile Mele fata de gandurile voastre.

10. Caci, dupa cum ploaia si zapada se coboara din ceruri si nu se mai intorc inapoi, ci uda pamantul si-l fac sa rodeasca si sa odrasleasca, pentru ca sa dea samanta semanatorului si paine celui ce mananca,

11. tot asa si cuvantul Meu, care iese din gura Mea, nu se intoarce la Mine fara rod, ci va face voia Mea si va implini planurile Mele.

12. Da, veti iesi cu bucurie si veti fi calauziti in pace. Muntii si dealurile vor rasuna de veselie inaintea voastra, si toti copacii din campie vor bate din palme.

13. In locul spinului se va inalta chiparosul, in locul maracinilor va creste mirtul. Si lucrul acesta va fi o slava pentru Domnul, un semn vesnic, nepieritor."

Trimiteți un comentariu