joi, 27 ianuarie 2011

A ierta în Numele lui Hristos


Poate că acum îți zici: ”Dacă nu aceastea sunt căile de a înfrânge resentimentele și ura, atunci care este adevărata cale?” Un tânăr chinez a venit la mine la sfârșitul unei predici, m-a privit în ochi și mi-a zis: ”Te rog să mă înveți cum să-i iubesc pe japonezi!” Sabia cuvântului îl străpunsese adânc și ajunsese la rădăcina problemei lui. Un armean mi-a spus același lucru: ”Cum să-i iert pe turci?”
N-am putut decât să-i spun cum a fost în stare o fată armeancă să-l ierte pe un turc. Ea și fratele ei fuseseră atacați de un turc pe stradă și ea a scăpat sărind peste un zid, dar fratele i-a fost ucis în mod barbar sub ochii ei. Fata era asistentă medicală și mai târziu, lucrând în spital, a recunoscut într-unul dintre pacienți pe ucigașul fratelui ei. Primul gând a fost: râzbună-te! Turcul era foarte bolnav, atârnând între viață și moarte. Cea mai mică neglijență ar fi fost suficientă ca  să-i provoace moartea și n-ar fi știut nimeni. Omul era cu totul în mâinile ei. Dar în loc să se răzbune, ea a hotărât să-l ierte în Numele lui Hristos. A luptat pentru viața lui și a câștigat, ajutându-l să se însănătoșească.
Când turcul era în covalescență, fata i-a spus cine era. Acesta s-a uitat la ea cu uimire și i-a zis: ”Atunci de ce nu m-ai lăsat să mor când eram în mâinile tale?” ”N-am putut, pur și simplu n-am putut, căci eu sunt creștină și Domnul meu Și-a iertat dușmanii când aceștia Îl răstigneau. Trebuie să fac la fel, în Numele Lui.” ”Atunci”a zis turcul cu uimire, ”dacă aceasta înseamnă a fi creștin, vreau să fiu și eu!”
Poți face și tu ce-a făcut armeanca: poți să ierți în Numele lui Hristos. Nu contează câtă nedreptate ți s-a făcut! În Numele Lui și pentru Numele Lui, tu poți ierta nedreptatea și răul și poți să ai doar bunăvoință față de cei ce ți-au greșit. Nu este ușor, dar poate fi realizat cu ajutorul Lui.

0 commenti:

Trimiteți un comentariu