joi, 10 februarie 2011

Fiecare dușman pe care îl înfrunți este un dușman înfrânt


            Când dorești să fii bine, întregul univers al realității stă la spatele tău să te sprijine. Și întregul univers al realității voiește eliberarea ta și îți oferă ajutor pentru această eliberare. Acest fapt apare în cuvintele lui Isus: ”În lume veți avea necazuri, dar îndrăzniți; Eu am biruit lumea” (Ioan 16:33). Iată aici o franchețe a ochilor deschiși care nu neagă realitatea unei lumi a necazului în care trebuie să trăim, lume a necazului care se află în jurul nostru și în noi. Și totuși, după ce se uită la ea, cu toată brutalitatea și cu toată puterea ei de a răni, El zice: ”Îndrăzniți; Eu am biruit lumea!” Cu alte cuvinte, fiecare dușman pe care îl privești în față, pe care îl înfrunți frontal, este un dușman învins.
            Cu aceasta ajungem la al patrulea pas: (4) Adu-ți aminte că fiecare teamă, fiecare necaz, fiecare boală, fiecare păcat pe care trebuie să-l înfrunți a fost și este învins de Acela pe care Îl urmezi – de Hristos. Când temeri, boli și păcate vin peste tine să te copleșească și să te supună prin însăși prezența lor împovărătoare, uită-te simplu în ochii fiecăruia și spune: ”Nu mă tem de tine, tu ai fost și ești biruită de Domnul meu. Pleacă-ți capul. Iată, știam eu. Urma piciorului Fiului lui Dumnezeu este pe gâtul tău.” Această încredere este punctul tău de plecare, nimic nu te poate atinge care să nu-L fi atins înainte pe El și care să nu fi fost înfrânt de El. Dacă lași puterea Lui să intre în viața ta, poți învinge orice rău prin harul Lui. Nu poți fi înfrânt de nimic decât dacă tu însuți consimți să fii înfrânt. Dacă voința ta stă de partea victoriei, atunci întregul univers trece în spatele voinței tale, o echilibrează, o întărește, o răscumpără, pe ea și pe tine. Atunci ești cuprins într-un flux al victoriei pe care nimic nu-l mai poate opri, nimic în afară de refuzul tău de cooperare. Pavel spune: ”Eu nu zădărnicesc harul lui Dumnezeu”, dacă eu nu blochez răscumpărarea Lui și nu frustrez scopurile Lui vindecătoare. Și de aceea o Voință Atotputernică a lucrat în voința lui și el a devenit o personalitate echilibrată, armonioasă, adecvată petru orice lucrare bună. Și tu poți fi la fel ca Pavel.

1 commenti:

L1ahim spunea...

Ioan 16:33
" V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea." "

1 Ioan 5:4-5
" pentru ca oricine este nascut din Dumnezeu biruie lumea; si ceea ce castiga biruinta asupra lumii este credinta noastra. Cine este cel ce a biruit lumea, daca nu cel ce crede ca Isus este Fiul lui Dumnezeu? "

Trimiteți un comentariu