joi, 17 februarie 2011

Predă-ți temerile


            Trecem acum la pasul următor: (10) pune lucruri de care te temi în mâna lui Dumnezeu. Ofere-I-I Lui și cere-I Lui să-l rezolve pentru tine. Frica ține lucrurile în mâinile tale - credința le transferă în mâinile lui Dumnezeu și le lasă acolo.
            Să vă povestesc cazul doamnei... (cu toate că nu-mi place cuvântul "caz", deoarece era o persoană care suferea profund). Îndurerarea și suferința i-au afectat inima. A stat la pat un an și a urmat diferite tratamente. Ea a venit și la o adunare a noastră, la o distanță respectabilă, și mi-a spus că s-a temut că va muri pe drum, deoarece a avut o criză serioasă de inimă. Gândul ei predominant era că va fi foarte costisitor să i se transporte corpul neînsuflețit acasă cu vaporul. După ce am stat de vorbă cu dânsa, mi-am dat seama că anxietatea și ingijorarea ei erau cele care îi provocau tulburarea funcțională a inimii. Tulburarea nu e imaginară, ci foartă reală, numai că nu era cauzată de ceva organic, ci de îngrijorare și frică. Am reușit s-o fac să-și predea întreaga problemă lui Dumnezeu. Când a făcut-o, am văzut că trăsăturile încordate ale feței ei se relaxează și cum începe să reacționeze ca o persoană normală. Dar s-o lăsăm pe ea să spună mai departe: "Vreau sa spun mai întâi că nu a fost nevoie ca trupul meu să fie transportat acasă cu vaporul, ci am fost foarte plină de viață și foarte puțin obosită când am ajuns acasă după o călătorie cu mașina de 800 de km, parcurși într-o singură zi! De atunci boala n-a mai recidivat. E vorba de o însănătoșire reală, nu la nivel mintal, deoarece nervii îmi devin tot mai stabili și inima începe să se comporte ca o inimă normală. Este minunat! Când m-a văzut ieri, doctorul mi-a zis: << S-a petrecut ceva cu dvs. De când v-am văzut ultima dată.>> Când i-am spus ce s-a întâmplat, el mi-a răspuns: <<Știu că ceea ce îmi spuneți este adevărat, căci dvs. înșivă sunteți o dovadă vie.>> Și apoi a adăugat: <<Ați descoperit ceea ce le trebuie la 75% dintre pacienții noștri mai mult decât medicamente, căci foarte mulți dintre ei s-ar face bine fizic, dacă ar fi bine mintal și spiritual.>>"

1 commenti:

L1ahim spunea...

1 Ioan 4:17-18
"Cum este El, asa suntem si noi in lumea aceasta; astfel se face ca dragostea este desavarsita in noi, pentru ca sa avem deplina incredere in ziua judecatii.
In dragoste nu este frica; ci dragostea desavarsita izgoneste frica; pentru ca frica are cu ea pedeapsa; si cine se teme n-a ajuns desavarsit in dragoste."

Trimiteți un comentariu