sâmbătă, 3 septembrie 2011

Fiind total dăruit DOMNULUI‏


În Capitolul 4 din cartea Ezechiel vedem că DOMNUL îl făcea pe  
Ezechiel să înţeleagă mesajul Lui printr-o mulţime de semne. Mai  
întâi, El i-a cerut să facă o bucată de lut şi să stea lungit pe o  
parte 390 de zile, apoi să stea pe cealaltă parte 40 de zile. Ezechiel  
trebuia să fie un exemplu practic pentru oamenii din Iuda care erau în  
Babilon, arătându-le cum va pedepsi Dumnezeu Ierusalimul şi oamenii  
din Israel şi din Iuda. El însuşi era o demonstraţie vie a mesajului.
 
DOMNUL i-a cerut să facă lucruri ciudate, cum ar fi să-şi prepare  
hrana cu balegă de om, să-şi radă capul şi barba şi să păstreze doar  
puţin păr ca să arate că numai câţiva oameni din Israel vor fi salvaţi  
(5:1-4). Dacă devii proroc, va trebui să nu mai ţii seama de ceea ce  
consideri tu a fi înfăţişarea ta bună!! Dacă Dumnezeu îţi spune să-ţi  
razi capul, va trebui să-ţi razi capul. Nu poţi spune: „Bine, DOAMNE,  
dar aceasta ma va face să arăt urât”. El trebuia să-şi prepare hrana  
simplă pe balegă de om. Ar fi fost mult mai uşor pentru Ezechiel dacă  
ar fi fost preot. Dar ca proroc, a trebuit să fie disciplinat în  
privinţa obiceiurilor lui alimentare şi a înfăţişării. Nu trebuia să  
se simtă deranjat de ceea ce gândeau oamenii despre el. Trebuia să-I  
fie plăcut numai lui Dumnezeu.
 
Aşadar, să nu te plângi vreodată lui Dumnezeu cu privire la  
înfăţişarea sau hrana ta dacă vrei să fii slujitorul Lui. Acceptă  
orice îţi dă Dumnezeu şi orice îţi spune să faci. Dumnezeu a hotărât  
în mod suveran fiecare lucru mic din viaţa ta. Când eram un tânăr de  
aproximativ 22 de ani, am început să predic cuvântul lui Dumnezeu. Şi  
tot la acea vârstă am început să şi chelesc. Dar niciodată nu m-am  
rugat să nu mai chelesc. M-am gândit că trebuie să existe un motiv  
pentru care Dumnezeu a permis acest lucru. Şi am descoperit motivul.  
Am descoperit că tot ceea ce mi s-a întâmplat, chiar şi la cea vârstă,  
a avut legătură cu lucrarea mea pentru DOMNUL. Aveam numai 22 de ani,  
dar când stăteam înaintea oamenilor ca să le vorbesc, pentru că  
pierdusem atât de mult păr, oamenii credeau că aveam 30 sau 35 de ani.  
Astfel că erau mai dispuşi să mă asculte!! Dacă ar fi ştiut că aveam  
doar 22 de ani, m-ar fi putut dispreţui din pricina tinereţii mele! Am  
văzut, deci, că Dumnezeu a avut un scop chiar şi în ceva atât de  
neînsemnat ca acest lucru.
 
Dacă, din tinereţe, eşti total dăruit lui Dumnezeu şi Îi spui:  
„DOAMNE, nu mă interesează hrana mea, înfăţişarea sau orice altceva.  
Vreau să fiu umplut cu Duhul Tău cel Sfânt şi să fiu uns ca să-Ţi  
slujesc. Şi vreau să fiu credincios acelei ungeri până la sfârşitul  
vieţii mele. Nu vreau să urmez exemplul altor predicatori. Vreau să mă  
uit la Isus. Şi vreau să mă uit la exemplul acestor proroci. Vreau să  
te urmez cu toată inima” – te asigur că vei avea o viaţă foarte  
captivantă. Dumnezeu Însuşi te va învăţa cuvântul Lui şi va vorbi  
inimii tale. El îţi va da cuvintele pe care să le spui oamenilor. Dar  
trebuie să fii total vândut Lui. Trebuie să nu ai nicio ambiţie sau  
dorinţă pe pământ, nici pentru onoare, sau acceptare, sau bani, sau  
orice altceva. Tot ceea ce ai trebuie să-I aparţină lui Dumnezeu:  
trupul tău, timpul tău, banii tăi, familia ta, totul. Dacă eşti dispus  
să fii aşa, nu există nicio limită în privinţa a ceea ce poate să facă  
Dumnezeu prin tine.
 
                                         by - Zac Poonen 

0 commenti:

Trimiteți un comentariu